voor de zoekmachine
Picture this …
je hebt een lang weekend in het vooruitzicht. De weervrouw voorspelt een paar zwoele nazomerdagen.
En jij … jij droomt van een weekendje weg in een knus huisje midden in de natuur.
Wat doe je dan?
Waarschijnlijk ( en stiekem ga ik daar van uit) pak je je laptop, gaat naar Google en typt daar in de zoekbalk iets van: “weekendje weg in de natuur”, toch? →
Zojuist heb je aan Google gevraagd om een lijst met websites te tonen die het beste passen bij jouw zoekopdracht. De zoekresultaten.
Uit onderzoek blijkt dat 75% van de mensen niet verder kijken dan pagina 1 van de zoekresultaten. Het is dus zaak dat jij op die 1e Google pagina staat. Pagina 2,3 of verder is eigenlijk geen optie. Daar wordt nauwelijks naar gekeken.
Daarom moet je de kans om op de eerste pagina van Google te verschijnen zo optimaal mogelijk maken. Dit noemt men de zoekmachine optimalisatie of SEO (Search Engine Optimization).
Met het hoger in Google pakket voer ik een aantal activiteiten en technische handelingen uit om je website zichtbaar en vindbaar te maken in de zoekmachine. Dit wordt ook wel SEO (Search Engine Optimization) genoemd. Met dit pakket ga ik een flinke stap verder dan de basis SEO optimalisatie die al inbegrepen is in het website pakket.
Via andere online kanalen zoek ik mogelijkheden om een verwijzing (link) naar jouw website te maken. Bijv.: Social Media, andere websites, of blogs.
Hoe handig is het als je weet hoeveel bezoekers je website krijgt, of ze doorklikken of metéén weer weg gaan. Om dit te meten installeer ik extra functies op de site.
Welke woorden en zinnen gebruiken je klanten om jou te vinden op Google. Ik ga hier naar op zoek en verwerk dit in jouw website.
Lokale zoekresultaten zijn speciaal gericht op je huidige locatie of een bepaalde regio. Met een extra bedrijfspagina maak ik je ook lokaal zichtbaar.
investeren
Dit gesprek is geheel vrijblijvend en kost je niets. (Hooguit een half uurtje van je tijd).